Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Wednesday, May 19, 2010

''satu lagi''

gua arini letih
malam tadi 'keje' kaw2 nyer
lepas kan sume yg x lpas
haa...
2 jam bai main futsal
4 team
mau x puas
nak2 br lepas azab
1 paper
paper Bimbingan dan Kaunseling

mencarak minda la gak nak jawab
soklan sbnarnye senang
kalau gua baca buku betul2 dan awal (hehhe)
tp ok la
since leh jawab
berserah je....tawakkal
x expect apa2 sgt
since dapat markah dan result yg baek 
ok la ek

abes je exam semalam
dalam kul 11
perut nie mmg lapa sgt
fuhhh
tibe lak mmber ajak g wangsa maju
ada satu kedai tu die bese g ngan family 

uuuu..leh tahan la jauhnye
tp ..mengikut cerite....sedap masakan di situ
x kisah...gua redah je beb
fuhh
kedai tu betul2 tepi jalan
kalau nak ke PAHANG dari KL
lalu MRR2 nak ke Karak
mmg tepi jalan je
deret tu byk kedai makan
ada kedai sate kajang haji samuri, nasi lemak antarabangsa


tapi kedai gua serang tu
LEHA KELFOOD
fuhh...terbaek
mcm2 lauk pauk kampung ada
mmg kene la ngan angau gua nak makan lauk kampung
sayur nangka. ikan masin
act..gua mik kerabu mangga ngan ayam bakar je
pastu ada nasi dagang, kerabu, briyani
mcm2 ada la snng cite...laksa, mee kari, mee rebus ngan laksam sebelah petang br de
////mmg betul2 hooo liauuu

nie gua makan


nie gua minum


hurm...walaupun lu rasa baca entry nie mcm gua hepi
tp dalam ati sape tau kan (haha,,,saje je)
dugaan terus datang.....gua hrap sume kembali ke sedia kala
aminn...


ca alif bot
 

4 comments:

  1. wah~ kecur air liur baca entry neh...

    btw, niasa lah tu..dugaan..apa2 pon dugaan, hadapi dengan sabar. everythngs gonna b okay. :)

    ReplyDelete
  2. anne: serius sedap woo masakan kedai tuh....hopefully it will okay...

    ReplyDelete