Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Tuesday, May 4, 2010

''kehidupan''

da 23 taun gua rasa nikmat hidup
harap2 perjalanan berterusan
byk lagi yg gua nak kecapi

cam ne hidup korang
mcm2 versi kan
sebut kehidupan nie
gua mmg alert

pernah ada org persoal hidup gua
ye la...gua jenis rilek je
x pikir sgt psal bende2 remeh
desperate ke
nie duk tny x de awek ke
nape x cari
g la usha budak tu
weii...apehal lu.....sakettt mental eh
lantak r


ada gak mulut sampah kate gua x de perasaan
aloooo...lu tengok muke gua eh....
sah2 bangang tahap gaban la ko
tengok luaran semata2.....
cam ************
panas je ati gua nie
penyudah nye...amik ko makian percuma dari gua
x kisah la ko laki ke pempuan
anak org kaye ke miskin
anak dato' ke
muka ko lawa ke hodoh

gua bagi terus je
...pernah gak gua angkat isyarat kt sorang awek tu
mulut cam longkang ,,,,,setannn je
pastu kwan die sound gua...
hahaha.....silap orang la wei....gua sound balik
''jaga masing2 punye la ...mulut tu sopan skit....aku nyer hal jgn la nak wat ulasan cam hasbullah awang....ko kcau aku...aku kacau balik...senang jer,.,,hahaha

hidup nie 
jangan la nak cari pasal
biarla orang tu dengan kehidupan die
x yah la nak wat ulasan
ko kate pasal muka die x de perasaan itu kan ciptaan Allah....


setiap orang tu ada hidup die masing2
die selesa dan aman damai ngan kehidupan tu walau ko rasa saket mata melihat
jgn kacau hidup orang  itu jer......ko nikmati hidup ko tu baek2 sebelum ia hilang dari mata ko......
konklusinya,
hidup la dengan aman dan damai
x de pasal jgn cari pasal



caaa aliffff boottttt

4 comments:

  1. hidup ni senang je jgn cari pasal..

    aku suka qoute tu~

    ReplyDelete
  2. lolly: saya mau....sangat dan amat mahu...haha

    ReplyDelete