Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Monday, May 10, 2010

''hujan itu''

berdiam diri blog nie
bkn pe...byk urusan gua perlu selesaikn
tmbah plak minggu nie asyik hujan je
sejuk skit kt umah 
walau hakikatnya rumah gua sejuk kerana adanya aircond
hehe

jumaat petang gua nk g anta mmber ke LRT maluri
singgah SHELL
die nak 'date' ngan ATM mesin jap (hehe)
tu dia hujan lebat tiba2
gua double stand kan moto..beli roti gardenia 60sen sebijik

mcm gua nie da bese sgt kalau bawak moto hujan pastu berhenti kt mana2
slalu gua berhenti kt stesen minyak
yg seronoknye leh perhatikan gelagat manusia
mcam2 ada
pstu leh muhasabah diri jap
renung kembali apa yg da gua wat
time2 hujan nie sebenarnya menginsafkan diri
ada gua dengar ceramah dulu la...hujan yg turun ni membawa rahmat
mencuci segala2 nye....
bersihkan kotoran

weekend x byk aktiviti menarik
sbb hujan kan
tp jumaat malam merewang ke futsal di tmn cuepacs
main ngan mmber2 je
ok la...best gak malam tu
gua testing power ADIDAS SALA yg baru nie
ni kali kedua gua main dengan kasut nie
mmg best
...prestasi mengagumkan....
byk gak gol gua sumbat.(hehe)

huuuu.....da nak dekat final exam
otak lum gua isi lagi dengan rencah sepatutnya
moga minggu nie gua dapat isi dengan faedah yg munasabah..hehe



caa alifff boot geng

2 comments:

  1. yg sumbat gol bukan sbb kasut tapi sbb kepandaian kamu kan kan kan ?

    *bodek.

    ReplyDelete
  2. lolly: kamu mmg mulut manis...i like....hhehe

    ReplyDelete