Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Saturday, May 1, 2010

''otakku senang hari ni''

weekend fever
slalu nie berkire2 gak gua
bile tibe sabtu dan ahad
seronoknye leh tidoq puas2...
x seronoknye..bile da bangun
x tau nak wat pe
kelu jadinya

terpinga2 dibuatnya
seb baik arini fam gua datang KL
terkejut gak
ayah gua kol pagi2 lagi
relaks je ckp otw nk g KL nie
terkujat gua seketika di atas tilam

menggigau ke gua....
siap tampar pipi 3 kali
sakit2
tapi sambung tidoq balik
pastu br bgun

mak gua cam bese la
mesti kt jalan TAR nyer
kt gulatis atau nagoya
ape lagi..beli kain la....
gua, adik gua ngan ayah gua g pasar malam
tapi kul 11 da bukak...awal kan
kt sini best gak pasar malam die
mcm2 ada
murah....jersi bola rm 10
pastu ngan baju2 t-shirt skali

jalan2 kt situ..smpai 2 kali gua beli air
ayaq klape die mmg best r...terbaik
perut pun meronta2...tengok nasi briyani
laksa, pastu ada ketupat daun palas
fuhhhh

masuk SOGO lak....adushhh..paham2 je la ye
crowded gile
tgh sale skunk nie

seb baek masuk utk g makan je
save duit makan gua arini....
balik...mak gua belikan dunkin donut
wooo...feveret ..lama x makan....


walaupun lama tunggu mak gua shopping kain
panas kt pasar malam jalan TAR
bersesak di sogo


tapi 'otakku senang hari ini'
minda gua berada luar dari rumah
panorama yang lain untuk mata
slalunye sabtu....gua ada di depan laptop dengan setia
merayau2 di alam maya......yg sepi
x sesak....x panas....x crowded
tapi......bosan
........walaupun hanya sabtu ini je berbeza dari sabtu2 yg lain

syukur.........



caaaaa aliffff booottt

4 comments: