Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Monday, January 4, 2010

''remp''

fuyh...
hari yg kurang best r....
maleh giler gua nak g kuliah tadi
da r petang
seb baek lec ok...............
mata nie merayu2
merintih2
seb baek x nanges
ngantoookk woooo

mmg merapu la gua td dlam kelas
resah....
keluh kesah tp x mcm kak esah
slalu time nie sebulan yg lalu
gua duk lepak kt pondok makan mempelam
x pun tido kt pondok...masyukkkkk
.....mmg turn 180 degree....
x leh jadi
kene bese kan diri......
da la last year
kena wat tesis...........warghhhhhh...............
lek2....

x keruan
penyudahnye
petang tadi
gua kuar dari umah jalan selar 3 nie
nak ilangkan boring nye pasal
g bermandi peluh (hmmmm)
seronok la jugak
walau team gua main merapu
dengan gua2 pun sama merapu
berapa kali x masuk gol sepak bola
terlepas x usah kate la
msti gua kene kutuk....sori r geng gua mintak maap
maklum le...lama x form

sedang gua asyik main tadi...
muntah bola dari depan gol....
nie mmg peberet gua
gua meluru r nak remp@rembat
sekali keluar da..melayang
terkena lak belakang sorang brader tu
brader tu lak leh duk kat blakang tiang gol....
nak sembang pun g r tempat lain....
pastu wat muka ketat tgk gua
APEHAL.......haaaaa

gua pun ckap sori....
masa lepas rembat gua x tengok bola tu kene ke x kt brader tu
mmber2 lain leh bantai gelak
seb baek brader tu cool....respek r lu brader...
terus brader tu ngan geng2 die blah.....

bile gua pikir2 balik rase klaka lak...
tah...x tau le....haish x baik r
gelakkan orang
.....ape r gua fikir............

esok macam mana plak?.......
adoyai......................moga besok semua yg baik2 berlaku.....
moga hati tenang gembira...............

.............
remp jangan x remp..........
caa aliffff booottt

3 comments:

  1. uish, sama lah. mls gile pg clas td. 1st day pg clas sentap gila bila duk dgr lec briefing sepanjang hr. huh!

    ReplyDelete
  2. tau x per....jgn kate sentap...ketup ketap sume ade...hu...sabar je la ek....last year....chaiyok...

    ReplyDelete
  3. final year dh ni ha... excited gile nk mkn gaji. hikhik

    ReplyDelete