Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Saturday, January 16, 2010

''cekodok.kopi.hujan''

dalam keadaan lapa
lapau ke lapaq
..........

...
..................
apa la pelik arini gua x makan tghari....
seb baek...ade insan menggoreng cekodok
.....alas perut yg lapa nie
..sedap ke tidak

itu lain cite
........

.....time nie la teringat
malam lepas main futsal tu
mmber keje KFC bg hidangan lebih
waaaaa
berapa ketul ayam
gua x tau la....byk
fries....nugget.......

huuu
mmg rezeki malam tu


hari nie lak
gua berlapar
dugaan.........
kt facebokk...sorang2 hantar jom makan request
sabar je la

...............bertemankan kopi

pasangan cekodok panas

hujan turun
lagi la mencabar perut gua
oleh itu...futsal petang ini ditangguhkan
mula rasa bosan

dulu gua bkn rajin pun turun main bola ptg2
....x tau la...timbul kesedaran kot
nak bertaubat


.....................................
nak makan ape la ye malam nie?.....
cik lolly ade cadangan x?....jgn majuk eh cik lolly..
x comei nnti..hahahaha (gelak jahat)

***hati gundah gulana....motor kesayangan dipinjam ......mudah2an sume selamat...
........

6 comments:

  1. laaapoooo~!

    uhuhu cik lolly 2 aweks ke bakal aweks ehehehe.. tomey 2 ok la 2 hik2 ;ppp

    cepat2 nt kne kebas haha cm jual goreng pisang panas plak ;))

    ReplyDelete
  2. cik ekin: uhh....goreng pisang plak..jgn la disebut..teringat plak kampungku...

    ReplyDelete
  3. grrr. auummmm


    malu malu

    *xjadiks nak majoks ! MIAHAHAHAH.

    ReplyDelete
  4. cik lolly: eleh..malu2 konon......hahaha

    ReplyDelete