Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Sunday, January 3, 2010

''kembali berkelana.....owhhhhhhh..''

aloppp
kembali semula
berkelana di kotaraya
tahun yg terakhir ....sbg student

balik2 jer....
berlaku operasi oleh 'DBKL'
pembersihan satu bangunan.......
luar dan dalam
bese r setahun sekali......
hahaha
habis sume gua belasah.....
sume gua masukkan dalam beg hijau plastik...
ade kire2 3 beg plastik

seb baek gua wat berdua
kalau gua sorang tadi ...agak azab le jugak

tadi dilebuhraya....
sebijik demi sebiji kumbang besi melintasi gua
laju gile
seb baek...besi petak tak terlanggar tadi
cuak gak perjalanan tadi
dua kali gua kene hon dengan bas berbeza
x perasan r....

tau2 kt sebelah gua tayar besar
sipi2....beralih arah la jugak kuda tunggangan gua

tapi gua suka
sang suria sungguh mesra arini....
cantekkkk...cun
kt seremban..ade air free...4-5 gelas gua tibai (gelas kecik tau)
......
tapi
bagaimana esok...........
..........esok berpakaian formal..

**x dapek tengok raja lwak malam nie...astro x dibayar..
aduhhhh...

...caa aliff booott



4 comments:

  1. aku bole je idup tanpa astro.. tp tanpa tenet mmg mati wooo... ehehehe

    ReplyDelete
  2. ...jgn mati....xmau2.....haha....astro leh tgk bola sepak EPL....kami menyukai itu....huhuhu

    ReplyDelete
  3. kalo gitu baik lepak2 kat kedai mamak.. ehehehe.. bole bersorak ramai2

    ReplyDelete
  4. uhh..skali skala x pe la....tgk kt umah boleh baring..abes2 game terus tdo...x de merayap ke mana2 kan3...hehe

    ReplyDelete