Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Friday, September 2, 2011

''..raya 2011 yang kurang cerdik arboqskii...''

salam untuk semua blogger
salam lebaran aidilfitri
pemilik blog arboqskii ingin mengucapkan
maaf zahir dan batin
andai selama ini nukilan di karpet hitam gelodak
mencuit rasa anda semua

raya keempat da skrg
sekejap je rasa
nak kembali bekerja
apa bleh buat...naseb badan

bagaimana raya kamu semua
kompom meriah kan....bagus2
semoga gembira selalu bersama yg tersayang

raya aku taun nie....
plain sahaja
tiada tema.....caca marba
pagi2 raya..org lain dengan smartnya baju melayu
complete bersampin dan bersongkok
aku tibai baju melayu dua taun lepas dengan kain pelekat
berlebai mcm pak aji daaaaaa

senang cite..serabai gak r taun nie
rambut x terurus...dengan x shave......
x de gaya cikgu sekolah...hahaha
ok gak tuh..tiada soklan 'bila ang ni nak nikah?'....
tp rugi r..usha2 awek yg dtg beraya sorang pun x bg respon
hampessss

jalan raya.....
korang berapa rumah da wat lwatan...
aku..2 rumah jer...
jiran depan ngan umah nek sedara singgah lepas semayang ghay
entah la...x de mood nak beraya
siang hari gua bantai 'koma'....malam jd 'burung antu '
kenapa eh?
pelik raya taun nie
kurang cerdik rasanyer

pada yg tengah beraya..teruskan usaha
jgn jd cam gua.....

yg penting...taun nie gua dapat makan biskut samprit mak gua buat

taun lepas langsung x de .....alhamdulillah

caaaa aaaaalifff boottttt 

2 comments:

  1. selamat hari raya..jemput eh dtg ghumah =p

    ReplyDelete
  2. merahitujambu: selamat hari raya...insyaAllah kalau de alamat, pasti datang...

    ReplyDelete