Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Sunday, June 5, 2011

''tawar . ..

minggu cuti
.....seronok nikmatnyer
daripada bebanan yg berbeban...

dikala waktu cuti
tubuh ini berada di mana2
sekejap ke sana...ke situ..ke sinun

aku lihat depan mata
....yg mmg aku tiada.....
tawar dibuatnya
mana garam???....gula???.....asam???.....

aku masih mencari kot2 ada garam,gula dan asam
boleh disatukan..jadila 3 rasa
jelas dan nyata
tiada......

tapi dia ada.....
dia yg lg satu pun ada
dia kat tepi situ pun ada
dia yang belakang aku pun ada
x ade ape yg nak dihairankan.....

andai aku x jumpa garam,gula dn asam
aku lihat dia yang ada.....
mungkin dapat membayangkan rasa 
walau hakikatnya....aku rasa tawar....
biasanya aku dengan rasa itu....
perasa itu ....mana ????


caaa aaalifff bootttttt.........

No comments:

Post a Comment