Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Monday, May 30, 2011

''depan mata''

jalan mesti pandang ke depan
selama idup nie....
byk bende da dipandang
yg baik..yg jahat...sume ade


depan mata
mesti pandang kan
haaa...jgn duk pikir yg bukan2
gua pun nakal juge....
tp x semua kejahatan saje\
yg baek pun ade


ada akal guna lah..,.,.
pokok pangkal nye..akal itu penilai drp yg kite lihat
gua sedang melihat juge
....ntah kenapa,,,kaku...x terlintas apa2 dalam akal
dah berlalu dari pandangan mata baru terfikir
baru rasa nyesal....haish...

mmg byk didepan mata....
rambang mata dibuatnyer
tuk sesetengah org senang saje
ada didepan...tiba2 ada disebelah
bukannye berbelah2.....

cerita pasal depan mata
aritu balik ,.di highway seremban
eksiden bro ,,,depan mata gua
tersentak dibuatnyer,,,sampai ke kiri gua bantai stereng
seb baek....x de kete sebelah kiri....

depan mata
yg cantik..yg buruk...pelbagai bentuk
mcm2 warna...tak terkira telatah
tp itulah....mcm yg gua ckp td
kaku...bile didepan mata....
yg penting
jalan mesti pandang depan...
tp sekali sekala...pandang la belakang dan sebelah hatta diatas dan dibawah
siapalah kita....




caaa aaaliffff booottttt .....


ad la 2ketul adiah ari guru...tenkiu murid2

No comments:

Post a Comment