Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Wednesday, June 2, 2010

''finally''

yup
final
akhirnya
finale

gua da nekad
tekad
esok gua nak blah dr negeri kedua tempat gua lepak nie
selamat tinggal Kuala Lumpur
owh
sungguh byk cabaran duk kt ibu bandaraya metropolitan
susah wooo
da le asyik jam
ujan je mesti ayaq naik cepat
macm duit dlam ATM tu mengalir
serba serbi mesti nak ringgit malaysia
tp
bese la
da nama pun kehidupan
mmg mcm tuh

kalau korang nak tau
da 6 hari gua bertangguh nak balik nie
entah la
x tau le....gerak hati x tergerak
duk kg tu pun bosan gak kekadang
tp da 6 hari yg bertangguh nie lg bosan 
rutin yg bese
perasaan tu da mmg sebati dalam diri gua nie

segala nyer da siap dibungkus
tuk di bawa pulang esok
oh Melaka ...anak negeri mu pulang esok nie
smbutlah dengan senyuman
moga kepulangan ke kampung halaman terchenta
kali ni akan membawa kegembiraan
harap ada sesuatu pelajaran baru yg hadir
walau gua tau bende yg sama setiap cuti
rutin seorang abang sulung

caaaa aliff boot geng...jumpa lagi bulan 7 ni yer
kepada sume rakan2....semoga menikmati kegembiraan selalu



salam sayang dari saya arboqskii
(hahaha...)

6 comments: