Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Tuesday, June 29, 2010

''apakebende tah''

semalam x g kuliah
hari ni baru menjejak ke IPG yg indah (???)
huuu
mengelegak kepala gua yg berambut ala bdk PLKN

ape kebende tah
x gua expect last sem sebegini rupe
sem 8
mcm taufan
seriau seralu dibuatnya
byk urusan di sem nie
subjek mende tah...
mcm tough...
pedulik ape gua..janji lepas

minggu depan masuk skola balik
skola yg sama sms praktikum sem lepas
kene collect data
wat 3 aktiviti intership
sedap2 tu
lemak2 sume tuh
cukup santan

review lect sem nie
stakat nie br 2 lec je masuk
salah sorang tu...amat la gua dan rakan sekelas terasa 'gembira'
org yg penah mengajar kami semasa sem 1
amat la x besh....amat la seksa dan azab
berikanlah aku kekuatan ya Allah

gua pedulik ape....
x yah serabut calibut
jgn terlalu memikirkan sgt
itu pendekatan gua
nak exam ke
nak kene wat asigment ke
kene masak air ke (haha)
kene handle kawat TKRS  ke
mmg gua x pikir sgt
redah je..tp x pecah
tenang mcm benang....lama2 jadi kain gak kan...

apekebenda tah sem nie.........



caaa alifff booottt 

4 comments: