Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Friday, April 23, 2010

''rasa aku tentang minggu ni''

best plak minggu nie
da abes observe..rasa bebas...
rase mcm da posting jd cikgu plak
mengaja pun rasa tenang dan aman damai sekali

pulak minggu nie
terisi dengan pelbagai aktiviti
sukantara
game futsal
seronok plak rasanye

maka ditambah sronok
apabila elaun buku telah masuk
antara batch...batch gua la paling byk nilai elaun

senyum je tengok jumlah duit kt mesin atm
4 angka...haha....esok2 brp la tinggal agaknye kan
x tau la ape akan jadi akan datang nnti
hrap2 leh kawal nafsu duit tu

badan pun demam nie
tapi kalau main futsal kebaah la plak
x tau la..da mcm2 bende gua telan
surut x teruk melarat demam nie

hrapan gua ...
semoga minggu nie gua dapat isi dengan aktiviti berfaedah
walaupun gua tau rutin kebiasaan setiap minggu
dan perkataan yang sama akan terkeluar dari mulut gua nnti
agak2 ape eh



''BOSAN DOWH''.............nak wat cm ne......haaaaa

caaa alifff booottt

2 comments: