Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Wednesday, April 28, 2010

la la la la la la yess

la la la la la
bunyi cam senang hati ke?


senang kot elaun da masuk..haha
bile masuk elaun jer..hati x keruan
dulu mcm2 impian terjelma
tp..bile da berkepuk masuk..x tau nak wat pe


ckp pasal impian
sume org ad kan....
tak kisah la setinggi KLCC (tinggi ke?)
sedalam laut (ikut korang le laut ape pun)
sehangat matahari
secantek merak (cantek ke..,,?)
walau kite tau impian tu kadangkala sukar nak dicapai
tapi usaha ke arah menggapai tu sbnarnya proses yg berguna
ada orang sampai ke tua bersusah payah nak tunaikan impian di hati
nak wat cam ne kan


sabtu lalu,
gua da x tahan...
ada plak tawaran yang bagus
gua accept terus....
masa tu dalam kepala da terbayang.....
tapi ranjau die agak berliku
antaranya kad ATM x leh detect
tayar kete lak kene cucuk besi


tapi itu sume x lunturkan semangat perjuangan gua yang membara nie (cehh)
lokasi: river money plaza (translate sendiri)
tempat cam nie mmg gua malas nak masuk
crowded...tp sbb kat situ ada faedah berbaloi, gua gagahkan gak kaki nie melangkah
dari satu kedai ke satu kedai....masih x jumpe yg dihati
haa...itu mmber gua nyer hal...
hal gua lain yer


tibe2 gua terpandang watson
mengikut peta tmpat tu di timur watson jer,,
haaa.....seranggggggg!!!!!!
jumpe pun.....harga leh tahan
design pun ok......
terus gua acu nyer elok2...selesa...bergaya..smart
kerugian gua RM 190 untuk die sorang jer
x per...x de hal..bile lagi nak rasa die...




akhirnya...........
...........................impian tercapai....
kau da jadi milik aku....jgn curang.............
,,..................
.........
........................
..................



amacam?



caaaa aliff boot geng

10 comments:

  1. cantik..
    rasenye kat pertama complex dlm rm169..
    :)

    ReplyDelete
  2. ciKeju: nie ade free gift beg ngan stokin woo

    ReplyDelete
  3. huwaaaa! beshnya. nak sebelah boleyyy? haha



    nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Pendapat korang tentang background baru

    ReplyDelete
  4. Sala memang terbaek..!
    Puas ati den pkai Sala.

    ReplyDelete
  5. nisaeciz: mn bleh...x sedap r...pakai sebelah jer..haaha

    ReplyDelete
  6. lolly:..ye bergaye..jgn jeles ye..haha

    ReplyDelete