Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Sunday, June 28, 2009

Ruangan "PEBERETKU BULAN INI"


'Lagu UntukMu' 'Isabella' 'Stolen' 'Mirage' 'Kain Cinta Putih' 'Aku Hanya Serangga' 'Stay' ..mesti korang tertanya2 kan ..ape ke hei (apa ke hal) gua tulis tajuk2 lagu nieyh ...dan yg penting mesti korang tau band mana yg nyanyi kn..kdg2 lagu nie mcm tau2 je ap kite rase ..suke ke, marah, bengang, sedih, lapar(ade ke?), bersemangat dan macam2 la...genre muzik plak ade macam2..dulu dengan rockkapak nyer..skunk indie plak...tp bg gua plilihan tetap ROCK...x kisah la rock kasar ker, rock selow ker..rock alternatif ker..janji batu (rock ler hehe)..ballad pun ok..yg best tuh zaman yg lalu dan skunk nye lagu tetap di hati...bleh je nak layan...so, sbg inisiatif nyer.....gua akan wujudkan ruangan "PEBERETKU BULAN INI"..........iaitu setiap bulan akan ada 1 band @ artis dipilih untuk dihighlightkan...kire akan dicerite la sedikit sebanyak pasal artis tersebut.....ruangan ini lebih ke arah band2 zaman rockkapak dan indie band...so, paham2 je la eh kalau pasal genre2 muzik lain x de.....k..pphal pun utk bulan nie korang kene tunggu la..gua akan pilih 1 band utk bulan ini ...bersama2 kite yer...

No comments:

Post a Comment