Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Thursday, June 25, 2009

di kala orang sedang nyenyak tidur

...antara kul 2 pagi....sembang kemas nak tgk spain lwn usa....last2 aku sorang je gagah jaga ....tapi bkn tujuan utama ak x tdo lg nieyh....lgpun da 'tertdo' ptg td tu yg wat susah nak tdo mlam ..walaupun 2 jam je ak tdo ptg....


tp, gua gagahkan gak diri diwaktu pagi nie.....spain ngan usa mmg gua tinggalkan camtu je...lantak r ape nak jadi.....asignment nyer pasal le nie gua x tdo lg....ape nyer soklan la lect dr melaka bg nie..nasib baik le satu tempat ngan aku....pasrah nak memaham soklan nyer ...tp lagi parah nak mencari bahan utk dibubuh dalam pwrptt...di kala orang sedang nyenyak tido, aku masih setia menyiapkan asignment...slot ini ditaja oleh air teh susu 3 in 1 Cikgu Ubai..hehe

No comments:

Post a Comment