Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Wednesday, December 21, 2011

''...insyaAllah, kalau rajin....''

ayat klise 
slalu aku guna time cuti sekolah panjang yang teramat ni

bermacam orang datang rumah aku
yang hantar kad kawen satu cite
yg melawat jenguk2 nenek aku saket tu lain cite
macam2 cerite
nenek2 ngan makcik2 yg datang umah aku bersembang
aku layankan aje
seronok sembang ngan orang tua nie

jemputan kenduri kendara pun banyak juga
lepas sorang-sorang datang

aku cam bese
insyaAllah kalau rajin
demn, wat muka plak pak cik yg jemput aku tuh


haha....
insyaAllah ...kalau rajin ye


tp bile mak aku suh wat ap2
mmg x leh guna ayat nie......
gagahkan diri ...meracun kt kebun....
mesin rumput......
petik buah mangga

hahaha



insyaAllah kalau rajin.-------------------------------------tah pape entry nie...x best langsung...

tq...kerana membaca....


caa aalifff booottt daripada aborqskii

No comments:

Post a Comment