Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Sunday, July 17, 2011

''...15 minit di pizza hut''

lengkap pakej 1 malam di jerantut
terus aku blah......
x kan nak duk lama2....esok da nak keje
padang piol mmg simple.....
tq kepada mmber aku yg layan bwk aku memusing kawasan jerantut

otw balik...terasa plak nak makan pizza
.....tp satu kepelikan aku ni x reti bab nak order
mmg slalu g pizza tp org lain yg order
tp muka kene confident bro...
ckap stylo skit....
cashier nama nora elena (elena tu ak tambah skit perisa nak bg sedap)
c: nak bungkus ke makan sini cik
a: take away yea ...(speaking skit..haha)

aku pun duk order pizza regular...lupa ape namanye
sebab main tunjuk jer,,,,
hahahaha

pastu die kata dlam 15 minit siap
aku pun duk kat meja makan.....
orang depan da pandang pelik...
aku wat confident main sms...
pastu pekerja dia tny...abg da order ke>
aku cakap lah.,....dah
dia tny balik: makan sini ke bungkus
aku: bungkus bro
dia blah sambil senyum....

aahhh sudah...nie pelik ....aku pun wat2 la telepon
jalan depan counter...'
alaaaaa...rupernyer tuk take away ada tempat menunggu
haram jadah....mencarut2 kecil aku dalam hati
aku pun duk menunggu....sambil rasa nak tergelak

sememangnya...ak mmg fail bab kedai2 fastfood nie
ex-gf aku pun slalu gelakkan ak sebab mende nie


pokoknya...makan kat warung lagi best
x yah nak susah2 speaking ke mende



hahahahahaha


caaa aaaliffff  boooottt

2 comments: