Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Friday, September 17, 2010

''ye la tu''

salam aidilfitri
maaf zahir batin

mcm mn raye
mesti best kan
jauh x kilometer da berjalan2
berat badan plak
tipu kan kalau berjalan2 gak
haha
bese la tuh......

duit raya?...
x segan2 gua nak cakap
gua masih lg dapat duit raya
tp x de la sekerap budak2......
ada la skit........
last year kot dapat duit raya
pasni...bg bdak2 plak duit raya

soklan yg sama
tiap2 taun
gile pe yg bertanya
mcm la wajib sgt.....
tp,'
cam bese....mulut gua......
sape tny soklan yg x best...kene la jawapan yg best2 dr mulut gua
amik kau......

pastu.....
ada plak sesi berdebat time raya ni
keje gua mmg suka membangkang
kene lg la kau
bikin panas je time2 raya
sedap2 je paku gua
da sampai poin2 yg baek
gua balas balik.....
smpai x berbalas kau....
sibuk je ngan anak orang (gua r tuh)
yg anak kau plak cam ne?.....
YE LA TU .....****(*


raya nie gak
agak best kot
banyak melepak kt kampung.....
x byk ngat jalan2 raya
raya ke -2 je kot jalan...
sbb nye..nenek gua da uzur....saket
jadi penyambut tetamu la gua raya nie
x per.....lain skit drpd raya2 sebelum nie
hehe




cm ne
ada sapa yg wat pose enam
yg wat tu...bagus2....teruskan
da 3 hari,,,


caa alifff booott



No comments:

Post a Comment