Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Monday, July 12, 2010

''lari''

lama rasanye
gua x berlari
dekat track joging
dalam 2 taun rasenye

ye la
sejak da kembali ke arena
sepak-menyepak nie

ptg td gua g
sbb ahli sepak-menyepak ad 5 org termasuk gua
4 g main ngan junior
gua je pelik nk g joging


tasik permaisuri...sebelah stadium bola KL
tau kan
tempat tu
hahahahaha....
apesal gelak
mcm2 cite ad kt situ


mmg skil larian gua da kurang r
endurance
td gua byk berjalan dr berlari
bkn pe
x lama x lari straight..bahaya
so, kene la ad ansur maju
lari skit...jalan byk...haha


sambil jalan
mcm2 org ade ....
cara lari
ada lari smbil dengar MP3
jlan lenggang kangkung
smpai blok jalan
nak lari pun terbantut


gaya lari pun mcm2
nk gelak pun ad
tp, x baek


yg geng DSLR 
snap sana sini
harap2 muke gua ad la eh
haha


yg memancing
situ mana leh mancing
tp kalau stakat bwk tali sja 
ok la...nak mencuba
x leh blah bawk rod joran tu
penyudahnye
pak guard tu datang
ascort smpai ke pintu masuk
seb baek ko x kene kompaun
jadi malaun r nnti


pastu ada la fmily
main badminton
anak2 pukul ke laut sume
klaka


itu la situasi tasik permasuri di waktu petang
walau dari sisi lain ada cite yg kurang enak
x mau cite


lari berlari
ramai ooo yg lari
jadi pelarian
kesian saudara kite di sana


tp di tanah air 
atau realitinya
ada juge pelarian
suke tinggalkn tuk org lain
ap yg ditinggalkan itu?
fikir2 kan

gua pun lari gak kadang2
bkn baek pun gua nie
sbb ape?
malas....satu lg...yg nak meminta tu
gua x berkenan sifatnye

lari la
sok luse datang gak
x dapat nak g mana pun...
padan muke kau .....



caaa aaalifff booottt
skola esok weii....minggu ke 2 

1 comment:

  1. mesti counting d weeks kan kan...hee...2 more weeks to go ye en. alie..hihi~

    ReplyDelete