Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Friday, March 12, 2010

''tukar..''

salam jumaat sumer
hari yg ditunggu-tunggu da tibe
penghulu segala hari

mesti r gua gembira
sbb pasni cuti skola 1 minggu
lega otak , lega kepala, lega hati
moto pun lega (haaa)
dari segala perkara yg datang tiba-tiba

PK ngan guru besar pesan kt gua bersama rakan
cuti seminggu nie..rehat2kan diri

renung balik diri kita
perbetulkan apa yg patut
jadilah guru yang sebenar-benarnya


dalam beb maksud tu
mgkin sbb perkara yg berlaku kot
hushhh..entah la...
tp penamat hari di skola best gak
haha.....walaupun kecewa
msih de harapan kot....

hushhh..gua x de ilham nak balik bile nie

parent gua nak g batu pahat ahad nie...
ada kenalan buat kenduri kawin anak die
tp...mmber gua kawin lak kt cheras nie
lg satu gua malas lak nak balik naik moto
rasa nak tumpang mmber naik kete pas majlis kawin kwn gua tu

dalam dilema gak nie.......korang rasa cm ne ye?
balik hari ahad ke esok..........

lepas cuti ni mmg gua nak wat perubahan skit
nak tukar apa yg patut
tukar imej nie...rambut nak potong...
panjang da rambut nie...berekor skit..haha
bg nampak kemas...
x ensem x pe...janji kemas....
nak tukar la rasa yg x best
minyak itam moto pun kene tuka gak tu
bateri moto lagi...
fuhh,...amcm lukisan gua...nie masa blaja jahit baju ....

semoga sume yg x elok tu bertukar la yer
haha


No comments:

Post a Comment