Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Friday, February 5, 2010

''3 hari yg senyap''

3 hari gua x amik port pasal blog nie
nape ???

merajuk ke?
kecewa ke?
saket?

x r.....
praktikum da mula
masa itu agak terbatas
itu ini
situ sana sini
stakat nie gua OK lagi
gua wat ngan bdk math....aweks tuuu
ada la 2-3 org cikgu
mtk gua adjust kan tuk die

haha.......mcm mana?
nak dilayankan ke?
x tau r....weiiii



ade tips gua nak kongsi
berkaitan praktikum
1st time masuk kelas yg diajar
kene bertegas ngan murid2
muka ketat skit
jgn senyum
sbb ape?

supaya murid ade rasa cuak dan hormat
dan x berani nak wat perkara yg gile
hahah


2nd jgn bgtau kite nie cikgu praktikum
nnti lagi murid seronok
bleh die wat sesuatu di luar dugaan

ini adalah tips dari seorang guru yg pernah gua jumpa

so.....stakat nie
gua duk perhatikan saja
gelagat murid2.....

dan guru2 skola tersebut

okes....caa aliff booottt

lolly nak no.tepon ke//////haha


10 comments:

  1. rupanyer ko yg cilok anugerah aku~
    ces2~

    ReplyDelete
  2. ayu: yg nie kategori lelaki r..haha

    ReplyDelete
  3. aipp betol3.. dulu time jd cikgu, disebabkan muka kite nie ala2 muka kesayangan n awal2 masuk kelas da senyum n btau cikgu sementara, hasilnye daku dipijak2 dan dibuli2 ehehe. time baru kuar dr klas yg 1st time 2, de cikgu 2 tnye td senyum x. org ckp senyum uhu die kate abis laaa.. keh3..

    ReplyDelete
  4. ekin: tu la..lain kali tny mentor nie...haha.tp x pe la...bukan u kene observe pun...

    ReplyDelete
  5. eh eh ?

    bila mase l0lly mintak no tepon ? lalalalalalala. :P:P

    ReplyDelete
  6. yer2,btol2,,,dulu sy selalu buli cikgu praktikum,,,wakakaka

    ReplyDelete
  7. kalu nak jadi cikgu mesti garang ke? ish3 gagal la aku ni jdi cikgu.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. kyuubi: x pe....teruskan perjuangan

    ReplyDelete