Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Tuesday, December 22, 2009

''22 untuk 22''

cantek tarikh arini
signifikan kepada gua
.......huuuu (bukan tiup lilin)
10 taun yg lalu
gua darjah 6
upsr pun sederhana jek....
pencapaian pun bese jer
'nobody'......
tapi time tu aktif sukan............
bola sepak johan DUN.....
bola baling smpai peringkat negeri wakil kawasan.....
tu je la.......

pejam celik.........
da 10 tahun berlalu
skunk tinggal 1 tahun nak abeskan pengajian
maknanye....da byk jurus la gua belajar.................
kalau campur tadika....hampir 16tahun gua jadi pelajar.....
lama tu beb......
mmber2 ada yg da keje.......
tu x kisah ler...rezeki dieorg cmtu.....

byk lagi yg x tercapai ....
tgn melambai2
bukan lemas
nak capai tp x dpat....
ingt2 jugak.....
pandai lompatan si tupai
jatuh meringai2...
ada akai....

lagi 10 tahun.........
kt mana la gua agaknye
apa la yg jadi
masih begini ke
dapat capai ke..........
harap2 gembire..................

ouh ....cantek sungguh arini..... 22 untuk 22..........sorang..............
gua 22...............lu orang brp?

ada sape nak tolak member?

caaa alifff boottt

2 comments:

  1. u 22 i 23 ehehehe...
    xde sape pn nk men tolak2..
    u g la tarik2 sndiri ish3.. huhu

    ReplyDelete
  2. ewah.....i tarik terseret2 lak nnti.....ouh da 23 die......muda lagi la saye ye..haha

    ReplyDelete