Usha2 Sini Sket!!!

SeLaMaT DATANG ke karpet hitam arboqskii.blogspot

Thursday, November 19, 2009

''settle''

lega
lepas segala azab
masa makin lama makin sikit
mcm countdown nak merdeka lak
makin lama..makin dewasa gua


settle
bereh...org ganu kate..(ye ke?)
untuk semester ini laaa..
semester depan
tok sah cite lagi
yg penting enjoy cuti selama 2 bln nie

adoiiii
lame la pulok cuti sem nie
nak wat gapo.........................
nak keje ke?
ke...nak jadi penjaga rumahku syurgaku

bosan tu mesti ade
tapi seronok laaa....cuti lame maaaa

tapi ade bende x settle lagi
nak balik bile nie...........................
cuaca plak x menentu
tidak tentu arah dibuat nyer
serius gua malas nak balik kampung di musim hujan mencurah2 manje
entah la
da la gua nyer kenderaan x berbumbung
dua tayar je beb.....
mudah2an selamat perjalanan............................


tu satu hal.........
lagi satu hal..............nak wat ape dihari mendatang
menghabiskan sisa-sisa hidup di bandaraya KL
minggu depan da raye haji...
kompom kene balik
kepada pensyarah gua, En.Ahmad....
mohon ampun x dpt bantu majlis kahwin anak beliau
mmg x dapek den nak nolong

time2 dekat ngan raya aji....susah woooo
kalau x kene...mmg gua berhajat nak tolong
tapi apa kan daya


isi rumah nie..makin lame makin kurang
sorang2 da pulang ke pangkuan keluarga tercinte
makin bosan laaaaa guaaaa
x de teman nak bergurau...
nset?...huuuu...da lama senyap tanpa bunyi2an
bkn sbb silent mode.....
sekali sekala jer...gua pegang nset


ckp pasal kurang
simpanan kewangan pun makin kurang
kene jimat cermat
kene mencari kerja gak la kt kampung

huuu..nak wat mende esok nie.....................
nak g dating ngan motor ku la gaye nye esok
oh MBL6785.........
yg penting gua da settle exam...seronoknyeee


kepada kengkawan yg da cuti tu
isilah masa cuti ini dengan perkara berfaedah...............

caaaa aliffff booott..........layan x lagu don't speak no doubt nie
jgn nanges lak..hahaks

2 comments:

  1. bestnye cuti.. nak ikottt...!! huhu...

    ReplyDelete
  2. cinta: meh la ikut..tapi kalau ujan mmg kene tempias...cr tempat berteduh...sanggup?..haaha

    ReplyDelete